Jak dodać wpis

Jak dodać wpis?

  1. Zapoznaj się z regulaminem
  2. Kliknij dodaj wpis.
  3. W pierwszym formularzu wybierz typ wpisu i kliknij dalej.
  4. W następnym formularzu wpisz adres dodawanej strony i kliknij dalej.
  5. W kolejnym formularzu wprowadź szczegóły wpisu: tytuł wpisu, opis strony, tagi związane z wpisem, kategorię główną i ewentualnie kategorie dodatkowe, adres email oraz, w zależności od typu wpisu możesz podać dane adresowe oraz wskazać lokalizację na mapie.
  6. Po wprowadzeniu szczegółów wpisu kliknij Dalej.
  7. W zależności od typu wpisu zostanie wyświetlony komunikat o dodaniu wpisu i przekazaniu go do moderacji lub formularz związany z płatnością za wpis.
  8. Po dokonaniu płatności, w zależności od typu wpisu zostanie wyświetlony komunikat o dodaniu wpisu i przekazaniu go do moderacji lub automatycznej publikacji wpisu.
  9. Gdy na tym etapie nie dokonasz płatności, będziesz mógł powrócić do tej czynności Panelu Administracyjnym.

Uwaga!

  • W przypadku gdy wpis jest automatycznie publikowany nie oznacza to, że nie zostanie on sprawdzony przez moderatora. W przypadku gdy taki wpis nie będzie spełniał wymogów regulaminu zostanie on przeniesiony do kosza.
  • Wszystkie wpisy są dostępne do edycji przez użytkowników, który je wprowadzili. W czasie wprowadzania wpisu tworzone jest konto użytkownika a na jego adres email wysyłane są dane dostępowe do tego konta.
  • Odrzucenie wpisu podczas moderacji oznacza przeniesienie go do kosza. Taki wpis zawsze można popraw